Ortodoncja

Nowoczesna ortodoncja umożliwia korektę wad zgryzu u osób w każdym wieku.

Wada zgryzu nie jest problemem jedynie natury estetycznej. Stłoczenia zębów przyczyniają się do wzrostu podatności na próchnicę. Zaburzenia zwarcia mogą spowodować starcie zębów, dysfunkcje stawów skroniowo-żuchwowych oraz bóle głowy. Wady zgryzu przyczyniają się do obniżania się dziąseł i wcześniejszej utraty zębów. W A2 Clinic przekonujemy Pacjentów, że dzisiejsza ortodoncja nie zna ograniczeń wiekowych. Leczymy Pacjentów w każdym wieku – zarówno dzieci, młodzież, jak i osoby starsze. Zawsze dobieramy indywidualną, optymalną metodę leczenia, gwarantującą najlepsze efekty estetyczne i funkcjonalne.

W ramach umowy z NFZ, dzieciom do lat 12 polecamy aparaty ruchome stosowane w uzębieniu mlecznym, mieszanym i wczesnym stałym, które dobrze leczą wady w okresie rozwojowym.

Młodzieży i osobom dorosłym oferujemy kilka rodzajów aparatów stałych
aby zapewnić maksymalny komfort i spełnić oczekiwania estetyczne każdego Pacjenta.

• Aparaty metalowe w technice „niskiego tarcia”.
  • Stosownie tej techniki umożliwia leczenie wady zgryzu:
    – zamki mocowane ligaturami, bardzo lubiane przez dzieci.
    – zamki samoligaturujące – zalecane dla dorosłych.
  • Aparaty estetyczne
    wykonane z trwałego tworzywa w kolorze zęba są praktycznie niezauważalne. Stosujemy je w technice niskiego tarcia, zarówno z ligaturami jak i samoligaturujące.
  • Invisaligne
    Na podstawie zaplanowanego leczenia płytki Invisalign tydzień po tygodniu milimetr po milimetrze przesuwają zęby zgodnie z tym, co zaprojektował lekarz ortodonta.
    – leczenie jest praktycznie niewidoczne.
    – aparat nie wpływa na wymowę
    – proces technologiczny wytwarzania Invisalign oraz leczenia jest w pełni skomputeryzowany